Maibank meetup 3.0: evenimentul care transformă ideile clienților în funcționalități
Maib, cea mai mare bancă din țară, își consolidează poziția în domeniul bankingului digital, apropiindu-se mai mult de clienții săi prin organizarea maibank meetup 3.0 – un eveniment inedit în Republica Moldova, destinat exclusiv utilizatorilor aplicației maibank.
ALIONA STRATAN, Prim-vicepreședinta maib: "De fiecare data cand urc sus si vad inca un grup de clienti care stau de vorba cu noi sau o fac oriunde, este o placere deosebita. Tototdata as vrea sa spun un enorm multumesc clientilor pentru deschiderea lor, nici nu va imaginati cata placere are echipa de la faptul ca clientii sunt atat de deschisi, atat de vorbareti."
SERGIU GROZA, Orchestra Lead Platforma digital maib: "Pe baza feedbackurilor anterioare au fost lansate foarte multe servicii noi, inclusiv si biometrie. inclusiv si transferuri si mult impact au avut asupra UX- experientei clientului si UI-lui."
Maibank meetup le oferă clienților șansa de a explora noile funcții ale aplicației și de a contribui direct la îmbunătățirea ei. Este unicul eveniment de acest tip în Moldova, unde feedbackul, testarea noutăților și dialogul cu echipa maib contribuie la realizarea unei experiențe digitale intuitive.
GRIGORE LAVRIC, client maib: "Este unicul eveniment care este orientat catre client, care de fapt are si scopul sa afle parerea clientului despre deservirea bancara, despre serviciile pe care le pune la gestiunea lor, si totodata sa afle parerea la un potential de dezvoltare."
XENIA MOLDOVAN, clientă maib: "Am plecat de aici cu răspunsuri la întrebările mele referitoare la digitalizare, feedback. Am cunoscut angajații maib. Sunt mulțumită de faptul că pot să împărtășesc ideile mele cu angajații."
Maibank meetup 3.0 a reunit clienții fideli ai băncii, care au contribuit activ la dezvoltarea ulterioară a aplicației printr-o experiență interactivă.