Au intrat în luptă cu dezinformarea
Social 27 iunie 2024, 20:12 | 295

La Chișinău a fost lansată campania „Punem viitorul la adăpost”, al cărei scop este protejarea familiilor tinere de valul dezinformării. „Ar fi bine ca oamenii să se informeze din surse sigure despre Uniunea Europeană și beneficiile pe care le reprezintă aceasta”, afirmă inițiatorii campaniei. Participanții la eveniment au avut ocazia să-și lese amprenta pe un panou, în semn de acord cu valorile europene.

Sloganul campaniei a fost realizat artistic de către pictorul muralist Dan Iovu.

DAN IOVU, pictor muralist: "Avem o pictură care promovează ideea: ca fiecare să aibă un adăpost, ca să fie pace. Am vizitat mai multe țări din Uniunea Europeană unde mi-au arătat cum lucrează cu copii peste hotare și am rămas foarte mult impresionat și aș vrea ca multe lucruri să fie implementate și la noi în țară."

Scopul campaniei este de a-i face pe cetățeni să caute surse sigure pentru informare.

LUDMILA ADAMCIUC, fondatoarea Asociației Obștești „Prietena Mea”: "Scopul principal al acestui eveniment este să-i facă pe oameni să se informeze din surse sigure despre ce înseamnă Uniunea Europeană și care sunt beneficiile unei astfel de integrări."

IULIAN GROZA, director executiv, IPRE: "Este o campanie care vine să sensibilizeze familiile tinere față de importanța de aderare la Uniunea Europeană și în același timp să ne protejăm de valul de dezinformări care există astăzi în Republica Moldova. Pentru noi este important ca și părinți, să avem grijă de viitorul nostru, de viitorul copiilor noștri."

Campania „Punem viitorul la adăpost” este implementată de Institutul pentru Politici și Reforme Europene și Institutul pentru Inițiative Strategice, cu susținerea Ambasadei Regatului Țărilor de Jos în Republica Moldova.

Opinia ta contează. Comentează!