O nouă campanie -„Produs în Moldova”
Social 8 august 2024, 21:11 | 1024

La Chișinău a fost lansată campania „Produs în Moldova. Produs în Europa”, care are drept scop informarea cetățenilor despre creșterea economică datorită Uniunii Europene. „În doar cinci, șapte ani, turismul ar crește de cel puțin trei ori, dacă ne vom ghida de criteriile de bază ale altor țări, care fac parte din marea familie europeană”, spun organizatorii.

VASILE TOFAN, antreprenor: "Noi ne propunem ca prin intermediul sectorului de afaceri să comunicăm despre integrarea europeană de o manieră foarte pragmatică, cu picioarele pe pământ, despre beneficiile economice, despre oportunitățile pentru exportatorii noștri, despre accesul la fondurile structurale care vor veni în Moldova."

IGOR ȘTEFĂNEȚ, organizator: "În cadrul campaniei, vom oferi un set de materiale promoționale pentru mașini, pentru parcări auto, pentru intrarea în sediul clădirilor. Vom oferi tot ce ține de social-media, tot ce ține de vizual, pentru companii și vom integra cu componenta lor de marketing pentru a atrage în promovarea valorilor europene."

Modelul țărilor europene ar contribui la o creștere economică pentru cetățenii din Republica Moldova, care vor avea un viitor sigur acasă, spun experții.

ALEXANDRU GUZUN, președintele Camerei de Comerț Americană din Republica Moldova: "Noi vorbeam despre liberalizarea forței de muncă. Vorbim despre zonele urbane și rurale, pe care credem că trebuie să le dezvoltăm. Nu se întâmplă mâine, poimâine, dar ceea ce discutăm astăzi vorbim despre o perspectivă medie și lungă de dezvoltare a țării."

SERGIU MANEA, președintele Asociației Patronale a Industriei Turismului: "Turismul este acel sector care după părerea noastră, cel care ar putea atrage mai mulți investitori și ar stimula economia țării prin consum. Republica Moldova care se află practic în centrul Europei potențialul nostru este enorm. Noi putem în cinci, zece ani să vedem cum pe străzile noastre vor fi foarte mulți turiști."

Campania „Produs în Moldova. Produs în Europa” este parte integrantă a inițiativei civice „Cetățeni pentru Europa”. Scopul campaniei este de a informa și educa publicul larg despre multiplele beneficii ale aderării la Uniunea Europeană.

Opinia ta contează. Comentează!