Pictura murală cu elementele brandului de țară „Pomul Vieții” a fost lansată
Pictura murală cu elementele brandulu de țară „Pomul Vieții” a fost lansată astăzi sub podul de la Telecentru din sectorul Centru al capitalei.Lucrarea a fost creată în cadrul campaniei naționale de relansare a turismului intern NeamPornit, a cărei start a fost dat la începutul lunii mai. Pentru realizarea picturii a fost nevoie de aproape trei tone și jumătate de vopsea, iar pentru a nu fi vandalizată, în preajmă au fost instalate mai multe camere de supraveghere.
Pictura murală se întinde pe o suprafață de aproximativ 3.800 de metri, iar pentru realizarea acesteia au fost utilizate 3,3 tone de vopsea.
DUMITRU POTAPOV, pictor muralist: "Proiectul acesta cred că este unul din cele mai mari sau cel mai mare pe care l-am realizat împreună cu echipa mea, în mare parte am lucrat în doi cu colegul meu Victor.Pentru mine este foarte important faptul că am fost susținuți de societate și de oameni care în fiecare zi treceau pe sub acest pod și claxonau, la un moment dat deja era foarte greu de salutat fiecare persoană în caz."
RODICA VERBENIUC, directorul general al Agenției de Investiții: "Pandemia bineînțeles că a venit cu o seamă de constrângeri, dar în același timp ne-a generat și noi oportunități, tocmai așa s-a născut ideia campaniei naționale de relansare a turismului intern „NeamPornit”. O campanie care ne-a mirat prn faptul că a generat un interes și o prezență a cetățenilor noștri. Peste 4.000 de cetățeni au participat în maraton."
PAVEL RUSU, pretorul sectorului Centru: "Sunt mândru ți în general pretura sectorului Centru este mândră de faptul că acest proiect grandios a fost realizat anume în sector, intrarea în orașul Chișinău și totodată ieșirea."
Costul estimativ al proiectului este de 300 mii de lei, suma fiind oferită de mai mulți sponsori.